Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.
Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:
1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
6. A linképítés
7. A hírlevélkampány
8. A vírusmarketing
10. A partnerprogramok
Most a blogokkal foglalkozunk. A blog az online marketing egyik legfontosabb része. A keresőoptimalizált, jó cikkekből, jól felépített blog folyamatosan a keresők első oldaláról szállítja a téma iránt érdeklődő, potenciális vásárlókat.
Hogyan írjunk blogot?
Egy blog olvasó olyan blogokat keres, amik megoldást jelentenek problémájára, vagy számára hasznos információval szolgálnak. “Miben segít ez majd olvasóimnak?” – ez a fő kérdés, amire a blog irányul. A jó blog nem feltétlenül szakcikkekből áll, de ha nincs szakmai színvonala, nem fogják komolyan venni.
A blogon lévő cikkek, akkor megfelelőek, ha:
- rövidek (max. 3500 karakter)
- szórakoztatóak
- informatívak
- konkrét problémára adnak választ, segítenek az olvasónak
- szakmailag bizalmat ébresztenek az írója iránt
Általában heti 2-3 új posztot érdemes írni a céges blogra. A blogot célszerű összekötni a közösségi oldalakkal (facebook, twitter).
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.