szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!

Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.

Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:

1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
6. A linképítés
7. A hírlevélkampány
8. A vírusmarketing
10. A partnerprogramok

Most a blogokkal foglalkozunk. A blog az online marketing egyik legfontosabb része. A keresőoptimalizált, jó cikkekből, jól felépített blog folyamatosan a keresők első oldaláról szállítja a téma iránt érdeklődő, potenciális vásárlókat.

Hogyan írjunk blogot?

Egy blog olvasó olyan blogokat keres, amik megoldást jelentenek problémájára, vagy számára hasznos információval szolgálnak. “Miben segít ez majd olvasóimnak?” – ez a fő kérdés, amire a blog irányul. A jó blog nem feltétlenül szakcikkekből áll, de ha nincs szakmai színvonala, nem fogják komolyan venni.

A blogon lévő cikkek, akkor megfelelőek, ha:

- rövidek (max. 3500 karakter)
- szórakoztatóak
- informatívak
- konkrét problémára adnak választ, segítenek az olvasónak
- szakmailag bizalmat ébresztenek az írója iránt

Általában heti 2-3 új posztot érdemes írni a céges blogra. A blogot célszerű összekötni a közösségi oldalakkal (facebook, twitter).

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!