szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Tömött sorokban állnak ugrásra készen, hogy sztárok legyenek, de valószínűleg soha nem lesznek azok.

Az USA-ban már olyan is van, hogy aki huszonévesen YouTube-sztárrá vált, az elkezdi tanítani a tizenéves korosztályt, hogy miként válhatnak ők is videó sztárrá. Egy amerikai üzleti magazin az egyik legjobban kereső sztárról és rajongóiról készített riportot.

Rachel Meyer – ahogy a videó megosztón ismerik: Bunny – tavaly 450 ezer dollárt (103 millió forintot) keresett videóival, amelyben divatról, sminkelésről, szellemekről értekezik. 3 millió követőjével a második legnézettebb videósztár az USA-ban. A fiatal hölgynek már szponzora is van, egy sminkstúdió, ahol mostanában a videóit rögzíti.

A lap ide kísérte el Bunnyt, ahol találkoztak a rajongók egy csoportjával is, közülük néhányan a szüleikkel érkeztek. A 16 éves Sofia Cammarano reggel fél hatkor kelt, hogy láthassa Bunnyt, és azt mondta a lapnak, hogy Bunny vicces, és ő is Bunny akar lenni.

Egy 10 éves kislány a szüleivel érkezett, és azt mondta, hogy neki a divatról szóló videók a kedvencei. Stella, a kislány anyukája szerint a videókban a kislányok önmagukat látják, e mellett Bunny videói szórakoztatóak és pozitív életszemléletet sugároznak.

A lap végül azt a következtetést vonta le, hogy Bunny tökéletesen ráérzett arra, hogy miként keressen nagyon sok pénzt: a tinik imádják őt, és ebben az anyukájuk is támogatja őket.

Via

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!