Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Az év második negyedévében az online kiskereskedelem szinte minden szektorának forgalma nőtt köszönhetően az olyan szezonális hatásoknak, mint a ballagás, a gyereknap, illetve olyan egyszeri események hatására, mint a labdarúgó világbajnokság.
A hat legjelentősebb szektor forgalma (műszaki cikk, számítástechnika, játék, ruházat és divat kiegészítők, szépség-egészség, otthon-kert) az év második negyedévében 35 milliárd forint volt, melynek legnagyobb szeletét a műszaki szektor teszi ki 11,1 milliárd forintos forgalommal, ami jelentős mértékben a VB-nek tudható be: szép számmal vitték a lapos tévéket. Az első negyedévhez képest ugyanakkor az otthon, kert szegmens szereplői érték el a legnagyobb forgalomnövekedést 69 százalékos emelkedéssel.
A fogyasztók elérése kulcsfontosságú, ezért minél több felületen igyekeznek a boltok megosztani kínálatukat. A leggyakrabban használt megoldás az ár-összehasonlító oldalakon való jelenlét, illetve a fizetett, elsősorban Google alapú hirdetés. Kiemelt szerephez jut még a közösségi profil üzemeltetése, a hírlevél-küldés és keresőoptimalizálás is. A mobil hirdetések és a banner hirdetések használata már kisebb mértékben jellemző, akárcsak a közösségi oldalakon fizetett hirdetések alkalmazása - derül ki a GKI Digital – Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik felméréséből.
Érdemes áttérni a mobilhirdetésekre
Az ár-összehasonlító oldalak esetében a használat aránya már jelenleg is magas és várhatóan így is fog maradni, hiszen az egyes lehetőségek között ez a csatorna képes a második legmagasabb konverziós rátát elérni. Érdekesség, hogy a mobilhirdetések a legritkábban használt felületet jelentik egyelőre, pedig ez a megoldás képes a vizsgáltak közül a legmagasabb konverziós rátát elérni. Mindez azt jelzi, hogy a jövőben várhatóan a boltok is elindulnak ebbe az irányba, hiszen egységnyi költés mellett ez a hirdetési forma arányaiban az egyik legmagasabb vásárlásszám elérésére képes.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.