Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy észak-karolinai étterem szó szerint Isten kezébe helyezte azt, hogy mennyi lesz a cég bevétele. Ugyanis levették menüjükről az árakat, és azt írták a vendégeknek: fizessenek annyit, amennyit szerintük Isten akar. A cég árbevétele megháromszorozódott.
Igencsak érdekes módon alakítja árszabását egy észak-karolinai étterem – írja a Business Insider. Az Egyesült Államokban található étterem tulajdonosa, Dana Parris egyszer csak úgy döntött, hogy leveszi az árakat az étlapról. És hogy miért tett így? Állítása szerint Isten eljött hozzá, és azt mondta neki, hogy nem kell neki az árakat a menün hagynia, és majd ő fogja az árakat meghatározni. A nő azt mondta, hogy a kassza feletti kontroll átadásával tudta bebizonyítani, hogy átadta Istennek az ellenőrzést.
A döntés ugyanakkor úgy fest, hogy bevált: a tulajdonos elmondása szerint az első héten megháromszorozódtak a bevételei. A menün az szerepel, hogy a fogyasztó fizessen annyit, amennyit szerinte Isten szeretne kapni. Bár egyre jobban terjedőben vannak a világon a "fizess, amennyit tudsz/akarsz" éttermek, eddig úgy fest, ez az egyetlen hitre, vallásra építő egység. A tulajdonos azt mondta, hogy abban bízik, hogy a hit így tovább gyűrűzhet, és néha csak át kell adni a kontrollt Istennek.
A nagy kérdés ugyanakkor az, hogy mennyire lesz fenntartható a cég működése, ugyanis van arra példa, hogy a "fizess, amennyit tudsz" modell nem igazán jön be: a Panera Bread étteremlánc például felfüggesztette ezt az értékesítési formát, miután árbevétele 75 százalékkal zuhant. New York egyetlen ilyen típusú étterme mindössze 4 hónapnyi működés után pedig 2012-ben bezárta kapuit, egyszerűen nem ment a bolt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ipar- és munkahelyvédelmi akciótervet hirdetett a miniszterelnök.
Mit rontott el a Novo Nordisk, amely a fogyasztószereivel valósággal letarolta a nyugati világot?