Facebookon hirdet? Ezt jó, ha tudja!

Néhány hónapja érhető el egy frissítés, amellyel pontosabban célba juttathatja posztjait.

  • hvg.hu hvg.hu
Facebookon hirdet? Ezt jó, ha tudja!

Sokan nem tudják, de a posztok közzétételekor külön meg lehet célozni a lájkolókat. Amikor elkészül a poszt, és már be van pipálva a célzási opció, akkor kiválasztható, hogy a lájkolók közül kinek "célozzuk" az adott témát. Ezt a Facebook algoritmusa is preferálja, így nagyobb organikus elérést lehet produkálni: az adott poszt csak azokhoz fog eljutni, akiket tényleg érdekel. Például érdeklődési kör szerint is szűkíthető, hogy kinek küldjük el az adott tartalmat. A Szponzorált tartalom blog szerzője szerint ezzel a funkcióval mindenképpen növelni tudja marketing tevékenységének hatékonyságát.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.