Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A New York-i polgármester meghátrált, és egyelőre visszavonta azon kezdeményezését, mely szerint korlátozták volna az uberes sofőrök számát a városban.
Bill de Blasio, New York-i polgármester elállt azon tervétől, amiben a közösségi autózásban érintett személygépkocsik számát korlátozták volna. A polgármester lépése az Uber szerint egy partneri együttműködés kezdete. A céggel való egyezség szerint ugyanis az önkormányzat és az Uber közösen végez el egy négy hónapos kutatást, amelyben a közösségi autózás városi közlekedésre tett hatását vizsgálják, annak érdekében, hogy bővítsék a munkavállalási lehetőségeket és elősegítsék a mobilitás fejlődését, valamint a közlekedési szolgáltatásokhoz való igazságosabb hozzáférést – írja a The New York Times.
„Nagyon örülünk, hogy sikerült megegyeznünk de Blasio polgármester úr hivatalával, valamint a város vezetésével abban, hogy közösen kezdeményezünk egy, a városi közlekedéssel kapcsolatos átfogó kutatást. Üdvözöljük, hogy az új autóspartnerek továbbra is szabadon léphetnek be ebbe az iparágba, és csatlakozhatnak az Uberhez. A városvezetéssel együttműködve egy fenntarthatóbb, megbízhatóbb közlekedési rendszert tudunk üzemeltetni” – reagált a hírre Josh Mohrer, az Uber helyi vezetője.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.