Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A német tőzsdén leginkább az autógyárak papírjait adják-veszik.
Két borzalmas nap után ma eddig a csalási botrányba keveredett Volkswagen részvényeinek ára nem esett tovább a német tőzsdén.
Két nap alatt a német autóipari óriás értékének egyharmadát elveszítette. Szerdán 11 előtt nem sokkal 1 százalék körüli pluszban van a VW-részvények ára. Az azonban látszik, hogy az egész autóipar van most a középpontban. A német tőzsdén a legforgalmasabb három részvény mind autógyáré: a VW mögött a Daimler és a BMW papírjait adják-veszik leginkább a befektetők.
Pénteken az Egyesült Államokban kiderült, hogy a német autógyár olyan szoftverrel szerelte fel ottani négyhengeres Volkswagen és Audi dízeljárműveit, amelyek csak a környezetvédelmi ellenőrzések során produkálnak megfelelő eredményt, a hétköznapokban viszont a megengedettnél akár negyvenszer több káros anyagot eregetnek a levegőbe. A botrány könnyen lehet, hogy az egész iparágat megrengeti.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.