Fárasztó újítással borzolja vásárlói idegeit a McDonald’s

Önt mi zavarná jobban, ha a McDrive-ban minden alkalommal háromszor kéne elmondania, mit kér, vagy ha olykor mást találna a papírzacskóban, mint amit rendelt?

  • hvg.hu hvg.hu
Fárasztó újítással borzolja vásárlói idegeit a McDonald’s

 

A McDrive-ok rendelésfelvételi pontossága csak 70 százalékos, így a cég vezetői új rendszert vezetnek be a pontossági statisztika javítása érdekében. Ez azonban nem feltétlenül váltja majd ki a vevők elégedettségét, ugyanis az új rendszer hosszabbá teheti az átlagosan 3 perces várakozási időt.

Az "ask, ask, tell" elnevezésű rendszert egyelőre az Egyesült Államokban tesztelik, és a tervek szerint a McDonald's franchise-partnerei maguk dönthetik el, hogy bevezetik-e a saját egységükben, így nem biztos, hogy a magyar vásárlóknak is papagájként kell majd ismételniük rendelésüket – írja Business Insider információi alapján a Portfolio.

A módszer szerint egyszer a rendelés felvételénél, majd a fizetési ablaknál, végül az átvételnél kéne elismételni, mit kérünk, hogy javítsuk a cég statisztikáját, illetve, hogy biztosan azt kapjuk, amit kértünk. Mivel egyelőre opcionális, még a McDonald'snak sincsenek pontos adatai arról, hogy pontosan hány éttermében alkalmazzák már a módszert, és ez mennyiben járult hozzá az ügyfélkiszolgálás pontosságának javításához.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.