szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Önt mi zavarná jobban, ha a McDrive-ban minden alkalommal háromszor kéne elmondania, mit kér, vagy ha olykor mást találna a papírzacskóban, mint amit rendelt?

 

A McDrive-ok rendelésfelvételi pontossága csak 70 százalékos, így a cég vezetői új rendszert vezetnek be a pontossági statisztika javítása érdekében. Ez azonban nem feltétlenül váltja majd ki a vevők elégedettségét, ugyanis az új rendszer hosszabbá teheti az átlagosan 3 perces várakozási időt.

Az "ask, ask, tell" elnevezésű rendszert egyelőre az Egyesült Államokban tesztelik, és a tervek szerint a McDonald's franchise-partnerei maguk dönthetik el, hogy bevezetik-e a saját egységükben, így nem biztos, hogy a magyar vásárlóknak is papagájként kell majd ismételniük rendelésüket – írja Business Insider információi alapján a Portfolio.

A módszer szerint egyszer a rendelés felvételénél, majd a fizetési ablaknál, végül az átvételnél kéne elismételni, mit kérünk, hogy javítsuk a cég statisztikáját, illetve, hogy biztosan azt kapjuk, amit kértünk. Mivel egyelőre opcionális, még a McDonald'snak sincsenek pontos adatai arról, hogy pontosan hány éttermében alkalmazzák már a módszert, és ez mennyiben járult hozzá az ügyfélkiszolgálás pontosságának javításához.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!