szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A magyar közösségi finanszírozás abszolút csúcstartójává lépett elő a Brewie, miután több mint 200 millió forintot gyűjtött össze az Indiegogo-n. A kampányt péntek este hatkor zárják.

A magyar „sörfőző startup” már durrantott nagyot, először 25 milliót gyűjtött közösségi finanszírozással, azonban miután a kampány zárása után is sok megkeresést kaptak, október 21-én újra megnyitották azt. Jól döntöttek, hiszen alig 4 hát alatt még fél millió dollár folyt be a kasszán, így az eredeti és új kampány teljes összege elérte a 700.000 dollárt, azaz körülbelül 200 millió forintot, amivel a Brewie-é az eddigi legmagasabb összeget elért kampány a magyar crowdfunding történelmében.

„A kampányindító esemény végére, két órán belül, több mint 60 gépre érkezett megrendelés, vagyis több mint 100 ezer dollárt sikerült összegyűjteni, amit főképp a cég hírlevelére előre feliratkozóknak köszönhetünk.” – mutat rá egy fontos elemre Pál Marcell, a Brewie ügyvezetője.

A megrendelések többsége az Egyesült Államokból, Németországból és a skandináv területekről érkezett, de voltak megrendelések távoli országokból is, mint például Grönland. A cég összesen 400-nál is több gépet, 50-nél is több országba fog kipostázni márciusban. A sörfőzőgép magyar zsebbel egyébként nem olcsó mulatság, 1749 dollárért, azaz közel félmillió forintért lehet megrendelni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!