Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Facebook-posztban kért elnézést egy budapesti pékség tulajdonosa a vevőktől, akik nem jutnak kenyérhez, de mint mondja, egyszerűen nem találnak munkaerőt, aki többet süssön, de még olyat se, aki a pultba álljon vagy kiszállítsa az árut.
„Azért szeretnék elnézést kérni, mert gyakran nincsen elegendő mennyiségű kenyér. A kollégáim és én is nagyon sokat dolgozunk azon, hogy mindenki hozzá tudjon jutni jó minőségű kenyérhez, de nem tudunk eleget sütni. Ennek a legfőbb oka, hogy NEM találunk munkaerőt! Nem csak péket nem találunk, aki szereti a munkáját és dolgozni szeretne, de megbízható pultost vagy futárt sem” – fakadt ki a Facebookon Vajda József, a Pékműhely tulajdonosa. A bejegyzésre a 444.hu figyelt fel.
Vajda arra is kitér, hogy nem arról van szó, hogy nem találják meg a megfelelő jelöltet, de mint írja, 10 jelentkezőből egy sem jön el a megbeszélt időpontra, így esélyünk sincsen, hogy bárkit felvegyenek. „Az ország egyik fele arról panaszkodik, hogy nincsen munka, míg az én környezetemben lévő vállalkozások nagy része arról, hogy nincsen ember, aki dolgozni akar” – teszi hozzá. Korábbi cikkünkben megírtuk, hogy országosan hiányszakma lett a kiskereskedelemben a hentes, a pék vagy a cukrász és pénztáros is, de a Balatonon sincs, aki megsüsse a hekket.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.