Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A keleti és nyugati tagállamok között a „fuvarozóháború mentén” kialakult feszültség szerinte fenntarthatatlan és szükségtelen.
Szanyi Tibor európai parlamenti képviselőként valamiféle köztes álláspontot próbált felvenni az Európát erősen megosztó fuvarháború ügyében.
A helyzetet nemrég ebben a cikkünkben mutattuk be részletesen, de amint Szanyi is megjegyzi, a lényege röviden az, hogy a nyugat-európai tagállamok szociális dömpingre hivatkozva vezettek be protekcionista intézkedéseket a kelet-európai fuvarozókkal és sofőrjeikkel szemben, miközben egyes kelet-európai vállalkozók csak minimálbérre jelentik be alkalmazottaikat, hozzájárulva ezzel a negatív árspirál kialakulásához.
Szanyi Tibor szerint „az európai egységes piacon belül nincs helye nyugat-kelet töréseknek, piaci szektorok felosztásának, vagy egyes szereplők földrajzi alapon történő kiszorításának”.
„Európa keleti és nyugati felében is százezrek munkája függ egy jól működő, kiegyensúlyozott, szociálisan igazságos és üzletileg fenntartható európai fuvarozási szektortól. Nem lehet cél a nyugati munkahelyek megmentése a keletiek kárára, ahogy az fordítva sem támogatható. Éppen ezért arra van szükség, hogy a tagállamok várják meg az Európai Bizottság mobilitási csomagját, amely irányadó lesz a szektor számára. Mindaddig a tagállamok tartózkodjanak a versenykorlátozó, valamint a közös piaccal és a közösségi értékekkel összeegyeztethetetlen intézkedések bevezetésétől” – mondta el a szocialista képviselő.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.