Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Metrowagonmash bocsánatot kért a korszerűsített metrószerelvényekkel kapcsolatos hibákért.
„A Metrowagonmash vállalat csapata és vezetősége nevében szeretnék bocsánatot kérni a budapesti metró utasaitól azokért a kellemetlenségekért, amelyek a gyárunkban felújított és korszerűsített metrószerelvényekkel történtek az elmúlt hetekben” – olvasható a Metrowagonmash vezérigazgatójának pénteki közleményében.
Borisz Bogatirjev szerint a Metrowagonmash folyamatosan egyeztet és kommunikál az 3-as metrót üzemeltető BKV-val, valamint a közlekedési hatósággal.
Ennek részeként közös munkacsoportokat hoztak létre, amelyek „cselekvési terveket” dolgoznak ki „a beazonosított hibákra alapozva”.
A hatékony és pontos munkavégzés érdekében a Metrowagonmash Budapesten dolgozó szakértőit a cég főkonstruktőre irányítja. A szakemberek részt vesznek a szerelvények üzembe helyezésében, segítik az üzemeltetést.
Fő feladatuk „a korábbi problémák beazonosítása alapján olyan megoldások keresése”, amelyek „növelik az üzemeltetés megbízhatóságát, és megakadályozzák hasonló esetek ismételt előfordulását”.
Bíznak abban, hogy a felújított vonatok hamarosan visszakerülhetnek a vonalra – zárul a közlemény.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság múlt pénteken azonnali hatállyal kivonatta a forgalomból mind a hat felújított metrószerelvényt, miután a Nyugati pályaudvarnál ismét meghibásodott egy jármű, és nem tudták kinyitni az ajtókat. Ugyanezen a napon a BKV több mint 800 millió forintos kötbérigényt jelentett be késedelmek miatt a 3-as metró vonalán futó szerelvények gyártója és felújítója, a Metrovagonmas felé, és azonnali hatállyal Magyarországra kérette a társaság vezetőségét.
A BKV kedden azt állította: megtalálták és elhárították a felújított metrószerelvény hibáját, a szerelvények egyik alkatrészével, az optikai csatoló elemmel volt probléma.
Az első felújított metrószerelvény március 20-án állt forgalomba Budapesten, de már az első napokban probléma volt vele. A szerződés szerint 222 metrókocsi felújítása csaknem 220 millió euróba kerül.
A héten a főpolgármester is bocsánatot kért a budapestiektől a felújított metrókocsik hibái miatt. Tarlós István a köztévének azt mondta: csak két kábelt dugtak össze rosszul, ez okozta az ajtóhibákat.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Borítékolható volt az Ukrajna csatlakozása elleni, a „nemzeti konzultációknál több, a népszavazásnál kevesebb” voksolás eredménye, amelynek nem csak a nemzet állítólagos egységének demonstrálása volt a célja, hanem a kampánygépezet éles tesztelése is.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.