Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem számít a minőség, ha egyszer van, aki megveszi a csúnyán kinéző gyümölcsöket is.
Annyian vennének gránátalmát Nagy-Britanniában, hogy a negyedik legnagyobb szupermarket vezetői úgy döntöttek: félredobják a minőségi követelményeiket. A Morrisons a rossz kinézetű, megnyomódott, túlságosan kicsi, vagy épp csúnya színű gyümölcsöket az országos átlagár fele alatt, darabonként 30 pennyért adja – írta meg a Guardian.
A cég már sok féle zöldségből és gyümölcsből kínál rosszabb minőségűeket a szokásosnál olcsóbban, például almából, hagymából, krumpliból, káposztából. Ezekből állításuk szerint 500 ezren vásárolnak hetente. Egy vevő átlagosan egy kiló rosszul kinéző terméket vesz, vagyis hetente 500 tonna zöldséget és gyümölcsöt tudnak eladni ahelyett, hogy kidobnák.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.