Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az őszi ideiglenes szövetségi kapitány, Szélesi Zoltán feleségével társult a Mészáros-család cége a Magyar Sportmárka Zrt.-ben.
Szélesi Ágnes – a visszavonult futballista, és jelenlegi edző Szélesi Zoltán felesége – a kisebbségi tulajdonosa a Magyar Sportmárka Zrt. nevű új cégnek, amelyet Mészáros Lőrinc cégcsoportja most indított. A Talentis Group Zrt. a többségi részvényes, a Mészáros-cégé 3,5 millió forint az 5 millió forint alaptőkéből, míg Szélesi Ágnesnek 1,5 millió forintos rész, tehát 30 százalék jutott a decemberben bejegyzett cégben.
Ő a vezérigazgatói is, ugyanis van cégvezetői múltja, a Football Factor Kft. nevű cégnél szerezte a tapasztalatot a sporttruházat-kereskedelemben. A Felcsút előtt Németországban is focizó Szélesi Zoltánnal 2005-ben házasodott össze, és az utóbbi években mint egy „sportfelszereléseket forgalmazó üzletlánc vezetője” szerepelt a hírekben – amellett, hogy megszületett a gyermekük. A Football Factor gyorsan fejlődő cég volt az utóbbi években: 2013 és 2016 között az árbevétele 430 millió forintról 958 millió forintra nőtt, és tavaly 132 millió forint volt az adózott eredménye.
A Magyar Sportmárkában felbukkan felügyelőbizottsági tagként Mészáros egyik lánya, Beatrix. A többiek – a jogász Egyedné Páricsi Orsolya és Tima János és - a gázszerelő érdekeltségeihez kötődnek, kulcsemberek a tőzsdei Opus Global-csoportban és Felcsúton is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.