Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Felújítják az 1-es terminál utasforgalmi részét, és egy 320 méter hosszú utasmólót építenek.
Több mint 450 millió eurós beruházást indítanak a müncheni nemzetközi repülőtéren, a pénzt korszerűsítésére és bővítésre fordítják.
A repülőteret üzemeltető társaság csütörtöki közleménye szerint felújítják az 1992-ben megnyitott 1-es terminál utasforgalmi részeit és építenek egy új utasmólót. A 320 méter hosszú építményen 12 beszállító folyosó lesz, a schengeni övezeten kívüli járatokat szolgálja majd ki.
Összesen 95 ezer négyzetméterrel bővítik a terminált, az építkezés várhatóan idén kezdődik, az új mólót legkorábban 2023-ban lehet használni. A költségeket 455 millió euróra (150 milliárd forint) becsülik, a beruházást saját forrásból finanszírozzák.
A bajor tartományi fővárosban működő nemzetközi repülőtérnek tavaly 45,5 millió utasa volt, ennek alapján a frankfurti után a második legnagyobb repülőtér Németországban.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Tovább aprítja az egykori akadémiai kutatóhálózatot a kormányzat. Meglehet, hogy a humán tudományokkal foglalkozó intézetek megszűnnek, ha azokat végül valóban az ELTE-hez csatolják.
Egy év alatt jelentősen romlott Orbán Viktor kormányfői alkalmasságának megítélése, Magyar Péter viszont tömegeket tudott meggyőzni arról, hogy kompetens vezetője lehetne az országnak.
A dollárral szemben kétéves csúcsot is döntöttünk.
Egymilliós ruhát és nyolcmilliós táskát vélt felfedezni.