Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A G-nap mementójaként meredeznek a megkezdett hídelemek a Tiszapüspökinél, de az építkezés minden bizonnyal újraindulhat, mert lejár a beruházásra kiírt új pályázat jelentkezési határideje.
Az M4 érintett szakaszának EU-s pénzből tervezett építését Simicska Lajos akkor még kormánykedvenc cége, a Közgép végezte, ám nem sokkal a G-nap után a munkálatokat leállíttatta a kormány, miután az Európai Bizottság kifogásokat fogalmazott meg a projekttel kapcsolatban. A kormány kartellgyanúról beszélt, de Brüsszelnek a túlárazottsággal volt baja. Mindenesetre a kormány hamarosan szerződést bontott a Közgéppel, és végül kártérítést sem kellett fizetnie, mert peren kívül rendezték az ügyet.
Most újra közbeszerzést írtak ki a félbehagyott szakaszra, 2x2 sávos gyorsforgalmi út építésére Abony és Törökszentmiklós között, benne a Tisza-híddal.
Így néz ki a környék, pár nappal ezelőtti állapotában mutatjuk, Simicskáék annyira csapot-papot otthagyva vonultak le innen, hogy még a közgépes feliratok is ott vannak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.