Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által foglalkoztatott tanácsadók, köztük Orbán Ráhel köréhez tartozik az a kommunikációs szakember, aki a gyerekeket megcélzó turisztikai marketingprogram, a Kajla egyik működtetője.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Kajla-projektjéhez készült mobilapplikációban a gyerekek játékos feladatokat kapnak Magyarország egy-egy látványosságához, például a sümegi várhoz vagy a tihanyi apátsághoz kapcsolódóan. A Kajla-projekt százmillió forintos nagyságrendű reklámkampánnyal és fejlesztésekkel jár. A kampány irányítója a Fidesz bizalmi emberének, Balásy Gyulának szélsebesen növekedő cége, a Lounge Design.
A webes ötleteket, a honlapot és a mobilalkalmazást az MTÜ tanácsadójának, Walton Tamásnak a vállalkozása nyújtja. Walton neve másfél éve abban a körben merült fel, amelyben az ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán azt is elismerte, hogy a kormányfő lánya, Orbán Ráhel is segíti a munkájukat. Hogy a Kajla-projekten mennyi pénzért dolgoznak, azt nem lehet tudni: az MTÜ a HVG közérdekű igénylésére sem adta ki a projekthez kötött szerződések adatait, Walton Tamás pedig arra hivatkozott, hogy szerződés kötelezi a titoktartásra. A promóciós honlapot pedig a GreenRoom Kft. üzemelteti (frissítés: e mondatot a GreenRoom Kft. kérésére pontosítottuk).
A MÁV a HVG érdeklődésére azt közölte, hogy a jut is, marad is elvén nem volt költsége a kampányon, mert habár a gyerekek ingyen utazhattak, a szülőknek fizetniük kellett, és közöttük olyanok is voltak, akik egyébként nem ültek volna vonatra. A társadalmi felelősségvállalást hangsúlyozta a Magyar Posta is, amikor kérdésünkre azt magyarázta, miért kézbesítette ingyen a kajlás képeslapokat (az 50 ezer levelezőlappal mintegy 6 millió forintról mondott le).
További részletek az e heti HVG Magyarország rovatában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.