Megjelent az új készpénztörvény! Milyen kötelezettségekkel kell számolniuk a cégeknek?
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
A kiadó a nemzetközi trendekre hivatkozva, a hírfogyasztási igények változásával magyarázza a döntést.
A Central Médiacsoport kedden egy partnereinek küldött hírlevélben bejelentette, hogy 2020. június 10-én, szerdán jelenteti meg utoljára a Cosmopolitan című magazinját nyomtatásban – írja a Media1.hu. A lap augusztustól csak online jelenik meg.
A jelenlegi lépésünk reagál a nemzetközi trendekre, hiszen az online felületen a hírfogyasztás mellett nőtt az igény a nagyobb terjedelmű, egyébként klasszikusan magazinos jellegű anyagokra
– magyarázta a döntést Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazin-üzletágának igazgatója. Sabján Johanna, a lap főszerkesztője pedig arról nyilatkozott, hogy bővített tartalmat és még komplexebb olvasói élményt szeretnének kínálni a Cosmopolitan.hu-n. A lapszámok megjelenési gyakoriságát már tavaly novemberben csökkentették.
A médiacsoport májusban a Nők Lapjának is újabb online felületet indított.
A Central Médiacsoport két hete még takarékossági intézkedésekkel magyarázta, hogy a Story magazin főszerkesztői feladatait Hegedűs Noémi veszi át Kolossváry Balázs eddigi főszerkesztőtől. A koronavírus okozta gazdasági helyzetre hivatkozva számos más költségcsökkentő intézkedést is bevezettek.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
A politikai haszonszerzést szolgáló, észszerűtlen beavatkozások sorába illik a készpénzfizetés alkotmányos joga. A szabályok ráadásul néhol nem is egyértelműek, és komoly versenyhátrányt okozhatnak a magyar piaci szereplőknek.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
A miniszter beszélt Tiborcz Ferrarijáról, a Pride sikertelenségéről és arról, hogy miért napolták el az ellehetetlenítési törvényjavaslat megszavazását.
A tárcavezető saját imázsa építésére használja a politikai tartalmú „családi” videókat.