Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Megint ők nyerték meg a Budapest Airport taxis személyszállítási tenderét.
Ismét a Főtaxi lett a befutó a Budapest Airport taxis személyszállítási tenderén, így a társaság 2020 decemberétől újabb öt évre lesz a repülőtér-üzemeltető vállalat hivatalos taxis partnere – közölték kedden.
Az együttműködés 2010-es kezdete óta a harmadik egymást követő repülőtéri pályázaton nyert a budapesti taxis vállalat.
A közlemény szerint 2019-ben mintegy 700 000, az elmúlt 10 év során pedig összesen csaknem hatmillió alkalommal vettek fel utast és tettek meg 120 millió kilométert a Főtaxi autói a főváros és a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér között.
A cég számos fejlesztést tervez a repülőtéren. Az elektromos töltőfejek számát megnégyszerezik, így a tervek szerint egyszerre akár 18 elektromos autó töltésére lesz lehetőség.
“Bár a járványhelyzet miatt a turizmus és különösen a repülőtéri fuvarszám az elmúlt időszakban minimálisra csökkent, bizakodunk, hogy a jövő év második felére az utasforgalom is visszatérhet a megszokott kerékvágásba. Hosszú távon gondolkodunk, ezért különösen fontos, hogy az új megállapodás a vírushelyzet gazdasági hatásaitól sújtott taxis partnereink számára” – fogalmazott Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.