Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az amerikai ruhamárka az Etele Plazában nyit üzletet.
Visszatér a magyar piacra az amerikai GAP ruhamárka, amelynek 2013 és 2017 között már volt üzlete Budapesten. Ezúttal az Etele Plazában nyílik meg a GAP bolt 350 négyzetméteren. Ahogyan az új pláza, úgy a butik megnyitója is szeptember 17-én lesz.
A cég közleménye szerint a Ganeta Pannónia Kft.-vel kötött franchise együttműködés keretében nyílik meg az üzlet, és még év végéig elindítják a divatmárka webshopját is.
Az 1969-ben alapított ruhaipari vállalat székhelye San Francisco, részvényeivel a New York-i tőzsdén kereskednek. Nettó árbevétele tavaly elérte a 13,8 milliárd dollárt, rajta kívül további 6 cég forgalma haladta meg a 10 milliárd dollárt a ruházati termékek amerikai piacán. Az első helyet az Amazon érte el 41 milliárd dollárnyi értékesítéssel.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Míg sokak szerint az EU a lehető legtöbbet hozta ki a helyzetből, és ami a legfontosabb, elkerülte a vámháborút, a francia miniszterelnök azt mondta, „sötét nap ez, amikor a szabad világ szövetsége beletörődik az engedelmességbe”.
A kedvezményt továbbra is életkortól függetlenül biztosítja a kormány.