szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az elmúlt két évben is a Frank Digital lett a nyertes.

A Frank Digital Kft., vagyis a volt Origo-tulajdonos, Száraz István cége végezheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) kommunikációs feladatait, miután megnyerte a jegybank 3 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs közbeszerzését. A nyertes cég a Dry Delta Kft.-n keresztül van Száraz István kezében.

A napi.hu cikke szerint több kampányt is le kell vezényelnie a cégnek. Többek közt

  • a Növekedési Hitelprogram Hajrá!,
  • az Azonnali Fizetés (szeptember),
  • és a Fenntarthatóság és GreenBanking koncepció kampányokat.

Emellett a Frank Digital feladata lesz még a Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjének aktív kommunikációja és a pénzügyi tudatosságnövelés – Pénzügyi tudástár kialakítása is. A jegybank október 4-én aláírta a szerződést a céggel.

Száraz István cége nem először szerepel sikeresen az MNB tenderein. Megnyerték tavaly ősszel a 2020–2021-es időszakra kiírt kétmilliárdos közbeszerzési pályázatot, illetve előtte a 2019. október 7. és 2020. december 31. közötti időszakra írhatott alá egy nettó 1 milliárd 950 millió forintos keretszerződést a jegybankkal.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!