Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az elmúlt két évben is a Frank Digital lett a nyertes.
A Frank Digital Kft., vagyis a volt Origo-tulajdonos, Száraz István cége végezheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) kommunikációs feladatait, miután megnyerte a jegybank 3 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs közbeszerzését. A nyertes cég a Dry Delta Kft.-n keresztül van Száraz István kezében.
A napi.hu cikke szerint több kampányt is le kell vezényelnie a cégnek. Többek közt
Emellett a Frank Digital feladata lesz még a Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjének aktív kommunikációja és a pénzügyi tudatosságnövelés – Pénzügyi tudástár kialakítása is. A jegybank október 4-én aláírta a szerződést a céggel.
Száraz István cége nem először szerepel sikeresen az MNB tenderein. Megnyerték tavaly ősszel a 2020–2021-es időszakra kiírt kétmilliárdos közbeszerzési pályázatot, illetve előtte a 2019. október 7. és 2020. december 31. közötti időszakra írhatott alá egy nettó 1 milliárd 950 millió forintos keretszerződést a jegybankkal.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.