Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Sokan egyáltalán nem kapnak magyarázatot a tiltásra, így esélyük sincs javítani a helyzeten.
A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a Facebook. A letiltott vállalkozások 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt – derül ki a Marketing Commando kutatásából.
A felmérés szerint a magyar kkv-k 83 százaléka használja hirdetésre a Facebookot, ami ezzel messze a leggyakoribb kkv-s marketingeszköz. Bár egyre kevésbé bíznak benne, szakítani nem tudnak vele, mert a bevételük jelentős része függ tőle.
A legtöbb esetben a hirdetési fiókot tiltotta le a Facebook (24 százalék). Az üzleti profilt az azt használók 11 százalékánál, Facebook-csoport 3 százalék esetében tiltottak le. A hirdetési fiókot minden esetben sikerült visszaállítani a válaszadóknak. Végleges letiltást a Facebook-használó válaszadók 1,5 százaléka kapott a kutatás szerint.
A fő kihívást az jelenti, hogy a nehezen értelmezhető és folyamatosan változó felhasználói irányelvek alapján nehéz tudni, miért is történik a letiltás. A felmérésben részt vevők beszámolója alapján az esetek 55 szzalékában egyáltalán nem kaptak indoklást. A megkérdezettek 29 százaléka kapott valamilyen magyarázatot, és mindössze 9 százalék válaszolt úgy, hogy az kielégítő volt.
Az átláthatatlan szabályok és letiltások hatására bizonytalanná váltak a kkv hirdetők, ami jelentősen lerontotta a Facebook megítélését. Már csak a válaszadók 43 százaléka bízik a közösségi oldalban mint hirdetési eszközben, ami 11 százalékpontos csökkenést jelent az előző évihez képest. Csökkent a közösségi oldalon látható tartalmak hitelességének megítélése is. A megkérdezett kkv-k 17 százaléka tartja hitelesnek a Facebookon látható tartalmakat, ami 3 százalékpontos csökkenés a tavalyi 20-hoz képest.
A közösségimédia-óriás bizalomvesztése annak a tükrében különösen jelentős, hogy minden más terület bizalmi szintje stagnál. A Google-ben hirdetési eszközként a válaszadók 57 százaléka bízik, a keresési találatokat pedig 60 százaléka tartja hitelesnek – közölték.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
A minisztériumnak világossá kell tennie, hogy Gustav Klimt Afrikai herceg című festményének kiviteli engedélyeztetési folyamata során becsapták őket, vagy ők hibáztak. Enélkül rajtuk marad a gyanú, hogy valami még súlyosabb dolog történt – állítja Molnos Péter művészettörténész.
A dolgozók több mint kétharmada nyilvánított véleményt.
Az okok most egyértelműek.
Nem a MÁV hónapja volt a június, és ez az internetezők ingerküszöbét is átütötte.
A BKV belső vizsgálatot indított.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.