Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szinte alig van valami, amiben megegyezik a két cég, amely egyaránt piacvezetőként hivatkozik magára Magyarországon.
Szavakban is erős a verseny a Wizz Air és Ryanair között: nemrég a Ryanair vezére, Michael O’Leary Budapesten arról beszélt, a Wizz Air drágábban üzemel, ezért drágábbak a jegyeik is. Ráadásul szerinte a magyar gyökerű fapados folyamatosan visszavonul azokról a területekről, ahol a Ryanair is ott van.
Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője a hvg360-nak azt mondta, bár ez a vélemény leginkább
a szokásos hangzatos kijelentés kategóriába sorolható, azért van némi valóságalapja.
A Ryanairnek ugyanis hatalmas versenyelőnye származott abból, hogy kedvezőbb áron tudta az utóbbi egy-két évben megvenni az üzemanyagot a vetélytársánál. De mit jelent ez, hol tévesztett ütemet a Wizz Air?
Bukta szerint a jövőben is láthatunk példákat arra, hogy a Ryanair alávág a versenytársai árainak, hogy a legolcsóbb fapados légitársaság legyen. Hiába igyekszik minden társaság minél olcsóbban adni a jegyet, a Ryanair mértékhatékonyság és a rengeteg pénze miatt tud alájuk menni.
Ez a nagyon biztos anyagi háttér pedig lehetővé teszi a számára, hogy az is belefér, hogy olyan módon hátráltassa a versenytársak növekedését, ami egy kicsit neki is fáj.
Bukta arról is beszélt, a Ryanairnek összességében két-háromszor annyira utasa és bevétele van, mint a Wizz Airnek. Mitől van ekkora különbség, és hogy alakult ki? A desztinációk kiválasztásában van különbség? És hogyan állíthatja mindkettő, hogy piacvezető Magyarországon?
Minderről bővebben a HVG360-on megjelent cikkben olvashat:
Wizz Air vagy Ryanair? Sokkal nagyobb a különbség, mint gondolná
Bár utasként legtöbbször csak a jegy ára számít, amikor légitársaságot választunk egy-egy útra, valójában szinte alig van valami, amiben megegyezik a két fapados cég. Most végignéztük apránként, mekkora különbség van a két légitársaság között, ebben pedig Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője volt a segítségünkre.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.