Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Az év végén távozik a marketingigazgató, aki csak két évet töltött a posztján, de nem tudta fellendíteni az egykori amerikai sörlegendát.
17%-kal csökkent a világ legnagyobb sörgyárának amerikai értékesítése „elsősorban a Bud Light miatt” – idézi a harmadik negyedéves jelentést a CNN gazdasági rovata. Az Anheuser-Bush Inbev úgy próbálta ellensúlyozni a csapást, hogy fokozta a reklámtevékenységet és kedvezményeket adott a vásárlóknak, de ez sok pénzbe került. Emiatt a bevételek 29%-kal csökkentek a harmadik negyedévben. A forgalom visszaesése 13%-os volt.
Ilyenkor fejek szoktak hullani, és ezúttal a marketingigazgató jelentette be: „a jövő év elején új munkakörben próbálja ki magát”.
A Bud Light az amerikaiak kedvenc söre volt azóta, hogy a cseh tulaj áthozta és átkalibrálta a Budweiser sört az Egyesült Államokba a második világháború után, amikor államosítási hullám söpört végig Csehszlovákián is. A visszaeséshez hozzájárult egy félresikerült kampány: a Pride hónapban az Anheuser-Bush Inbev egy transznemű influenszerrel reklámozta a sört, a megosztó hirdetés pedig jelentősen visszavetette a termék forgalmát.
A Bud Light elveszítette ugyan vezető helyét a Modeloval szemben, de nem adja fel. Átszervezéssel újra vissza akarja venni az első helyet. A cég optimizmusát az motiválja, hogy nemrég vizsgálatot folytattak azok között a sörfogyasztó polgárok között, akik elpártoltak a Bud Light-tól, és kiderült, hogy a 40% szívesen adna még egy esélyt régi kedvencének.
Futballmeccsek és koncertek szponzorálása a kiút – erre mutat rá a CNBC gazdasági televízió. Az NFL profitálhat a világ legnagyobb sörgyárának új marketingelképzeléséből elsősorban. Az amerikai futball és a sörözés között már régen felfedezték az összefüggést, és most ehhez akar visszatérni a régi-új marketingstratégia, amely az egyetemi futballbajnokságot sem kívánja elhanyagolni, de koncerteket is célba vesz: például countryfesztiválokat.A Bud Light újra szponzora lett az Ultimate Fighting Championshipnek is. Hatéves szerződést kötöttek a ketrecharc-bajnoksággal, és bár az összeget nem árulták el, de annyit megemlítettek, hogy kilenc számjegyről van szó.
Végül a CNBC megjegyzi, hogy bár a Bud Light gyengén szerepel a piacon, de a világ legnagyobb sörgyárának amerikai eredményei meghaladták a Wall Street várakozásait, mert a harmadik negyedévben az üzleti eredmény az áremelések miatt 5%-kal nőtt, és elérte a 15,57 milliárd dollárt.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
A jelentéktelen és kicsiny emírségből a földgázkincse és a biztonságra törekvése révén Katar globális közvetítővé vált, és Venezuelától Ukrajnán át Afganisztánig bármilyen viszály rendezésében segít.
Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?
Földes András riportja Munkácsról.
Ukrajna ügyében a következő csata Trump fejében játszódik le, ám ha Amerika enged az oroszoknak, az a legbiztosabb út a következő háborúhoz. Egy német elemzés szerint Kijev számára veszedelmes lenne egy közös csúcstalálkozó is Trumppal és Putyinnal, főleg, ha Budapesten tárgyalnának. Nemzetközi lapszemle.
Videó is készült a hánykolódó gépen.
Az állatok este 11 óra körül békésen legelésztek Budán.
Ma már azonban az orosz érdekek megtestesítőjeként az autokrata szerb vezetést támogatja.