Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Motorból kevesebbet, autóból viszont többet gyártottak, mint egy évvel korábban.
Az Audi Hungaria Zrt. árbevétele 7,9 százalékkal nőtt tavaly 2022-höz képest – közölte a győri autógyártó.
A vállalat tavaly 9,102 milliárd euró (3602,4 milliárd forint) árbevételt ért el, amely 666 millió euróval (263,6 milliárd forint) több, mint az előző évben.
Adózott eredménye 354 millió euró (140,1 milliárd forint) lett, 11 millió euróval (4,4 milliárd forint) több, mint 2022-ben.
Tavaly 1 660 425 autómotort gyártottak Győrben, köztük 114 058 elektromos hajtásút. 2022-ben 1 677 545 motort gyártottak, amiből 108 097 darab volt elektromos.
Az előző évben 177 775 darab járművet állítottak elő, 6641-gyel többet, mint 2022-ben.
A vállalat 2023-ban 343 millió euró (135,8 milliárd forint) értékű beruházást hajtott végre, az 1993-as alapítás óta pedig összesen 12,5 milliárd euró (4947,3 milliárd forint) értékben.
A cég tavaly év végén 11 663 embert foglalkoztatott, az Audi Hungaria Ahead Kft.-vel együtt pedig 12 143 embert.
Michael Breme, az Audi Hungaria Zrt. igazgatóságának elnöke elmondta, a tavalyi év kihívásokkal teli volt, ugyanakkor képesek voltak biztosítani a munkahelyeket és a termelés stabilitását, a termelési volumen pedig magas szintű volt.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Túlélte önmagát és még mindig nem halt meg egészen az internet hőskorának keskenysávú, telefonfüggő, analóg kapcsolatfelépítése. Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?
Földes András riportja Munkácsról.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
Kis magyar abszurd – írja Hadházy Ákos.
Egyre jobban hasonlít a valóság az 1984-re.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája.”