Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Ön is a Facebookon találta ezt a cikket?
2023-ban az európai polgárok 59 százaléka használta a közösségi médiát – derül ki az Eurostat összevetéséből. Az uniós statisztikai hivatal szerint a legaktívabbak a dánok, ahol ez az arány 91 százalék, a lista második helyére Ciprus (83%) került, a szigetországot Magyarország követi, nálunk az emberek 81 százaléka használja a Facebookot, az X-et, az Instagramot, a Tiktokot és társait.
Ami a régiókat illeti, nálunk leginkább Budapesten és Pest megyében aktívak az emberek, a fővárosban az emberek 86 százaléka aktív az oldalakon. Nyolcvan százalék alatt csak az uniós szinten is a legkevésbé fejlett régiók közé tartozó területeken, Észak-Alföldön és Észak-Magyarországon volt ez az arány.
A közösségi média legkevésbé a franciákat érdekli, ott az embereknek mindössze 44 százaléka nézegeti ezeket az oldalakat, de a németeknél is az emberek kevesebb mint fele (49 százalék).
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.