Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
2023-ban 14,6 millió utas fordult meg a repülőtéren, amelyet a közeljövőben visszavásárolhat a kormány.
Ötödével nőtt 2023-ban a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér forgalma, amelyen így 14,6 millió utas fordult meg – számolt be róla az MTI a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) friss adatai alapján. Ez a 2020-as mélyponthoz képest 281 százalékos növekedés, a 2019-es csúcsévet azonban még így sem éri el.
Az induló és érkező járatok száma 9,6 százalékkal nőtt. Az utasok közül a britek (1,973 millió), az olaszok (1,6 millió) és a németek (1,503 millió) voltak a legtöbben, de jelentősen növekedett az ázsiai országokból érkező utasforgalom is, 48 százalékkal, 1,567 millió főre. A teherforgalom 6,7 százalékkal, 142 762 tonnára nőtt.
A budapesti repülőteret régóta szeretné megvásárolni a kormány. Három hete Orbán Viktor miniszterelnök a parlamentben arról beszélt, hogy napokon belül állami többségi tulajdonba kerülhet a reptér, Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter nem sokkal később úgy pontosított, hogy két hét, de akár egy hónap is lehet a „napokon belül”. Hivatalos bejelentés azóta sem történt.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.