Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A szokásoktól eltérően év közben emelik a vasúti áruszállítás díját.
Szeptember 1-től 14 százalékkal emelik a magyar vasúti pálya használatáért fizetendő díjat az áruszállításban – írta közleményében a Hungrail. A vasúti egyesület emlékeztetett: a MÁV és a GYSEV kötelessége két évre előre meghirdetni a díjaikat. Szerintük
az emelés nagy valószínűséggel nagyobb károkat fog okozni az állami költségvetés számára, mint amekkora bevételre számítanak tőle.
A magyar vasúthálózaton legalább 56 vasúti társaság végez áruszállítást. A Hungrail szerint most az ő piacvesztésük fel fog gyorsulni, egyre többen választják inkább az országot elkerülő útirányokat, valamint a közutat. Aki pedig megmarad, az kénytelen lesz emelni az árait, hiszen a költségei már eddig is sokat nőttek az áram árának emelkedésével.
A Hungrail mindehhez még azt is hozzátette: ha nem fejlesztik a vasúti áruszállítást, akkor az akkumulátor- és az autógyárak is bajba kerülhetnek, mert a folyamatosan növekvő logisztikai igényeiket nem lehet majd kiszolgálni. Jelenleg a kapacitások évi 50 millió tonna áru szállításához vannak igazítva, ha ezt 4-5 éven belül 25 millió tonnával akarjuk növelni, akkor ahhoz először helyzetbe kell hozni a vasutat – írta a szervezet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.