Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
4,6 másodperc alatt zuhant mintegy 54 métert a gép.
Egy héttel azután, hogy a Singapore Airlines járata erős turbulenciába került, a szingapúri közlekedésbiztonsági hatóság nyilvánosságra hozta az ügyben indított vizsgálat első eredményeit – írja a BBC.
A feketedoboz által rögzített adatok szerint a repülőgép nagyjából 11 300 méter magasságban haladt Mianmar felett, amikor légörvénybe került, és egy ponton 4,6 másodperc alatt mintegy 54 métert zuhant. A közzétett információk szerint amikor a pilóták érzékelték, hogy baj van, azonnal jelezték az utasoknak, hogy kapcsolják be az öveiket. Főleg azok voltak kitéve a sérülés veszélyének, akik ezt nem tették meg, hiszen a gyors emelkedés és süllyedés miatt kiestek az ülésükből, majd visszazuhantak. Ezt megerősítik az fedélzeten tartózkodók beszámolói is.
Miután a pilóták a légiutas-kísérőktől értesültek arról, hogy több utas is megsérült, úgy döntöttek, hogy értesítik a repülésirányítást, és kényszerleszállás hajtanak végre Bangkokban. Ezután szerencsére már nem kerültek újabb légörvénybe, probléma nélkül tudtak landolni a Szuvarnabhumi Nemzetközi Repülőtéren. A vizsgálat ezzel természetesen nem zárult le, további részletek várhatók arról, hogy mi is történt Mianmar felett.
A repülőgép fedélzetén 211 utas és 18 fős személyzet tartózkodott, többen már a mentesítőjárattal tovább tudtak utazni Szingapúrba, de voltak, akik kórházi kezelésre szorultak, ezért Bangkokban kellett maradniuk, egy ember pedig még a földet érés előtt elhunyt.
Múlt csütörtökön a bangkoki kórház igazgatója elmondta, hatan koponya- és agysérülésekkel került hozzájuk, huszonketten voltak azok, akiknek a gerince sérült meg, tizenhárom embert pedig csonttöréssel, illetve izom- és egyéb sérülésekkel szállítottak be hozzájuk. A legutóbbi hírek szerint 43 ember van még kórházban, heten közülük az intenzív osztályon fekszenek.
Mint korábban írtuk, a Singapore Airlines a világ legbiztonságosabb légitársasága, legutoljára 2000-ben volt halálos áldozatokat követelő balesete az egyik gépüknek. Egy Boeing 747-esük egy tajvani repülőtéren rossz kifutópályáról próbált felszállni, és a fedélzeten tartózkodó 179 ember közül 83-an meghaltak.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.