Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Immár hivatalos: egyesíti a MÁV-START-ot és a Volánbuszt az építési és közlekedési miniszter. A Volán elveszíti önállóságát és a nevét is.
Hivatalosan is elrendelte az építési és közlekedési miniszter a MÁV-START Zrt. és a Volánbusz Zrt. egyesülését, az összeolvadás az év végéig mehet végbe – írja a Magyarbusz.info. A lap szerint a nagy állami személyszállító szolgáltatóvállalat része lesz még a MÁV-HÉV Zrt. és a MÁV Rail Tour Kft. is.
A beolvadással teljesen elveszti önállóságát és márkanevét Volánbusz.
Az integrációnak elsősorban jogi jelentősége lesz, a munkavállalók munkáját alig érezhetően érinti, kivéve a menedzsmentet, valamint a háttér- és támogatóterületet, amiket hatékonyabbá tesznek.
A lap emlékeztet, hogy a Volánbusz és a MÁV-START tavaly került egységes irányítás – közös vezérigazgató és egyesített igazgatóság – alá, idén február elejétől pedig a szervezeti felépítésüket is egységesítették.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Egyelőre nem tudni, milyen feladatot kap a miniszterelnök volt sajtófőnöke.
Ebben az évtizedben még nem volt olyan gyenge első félév a lakásépítésekben, mint az idei.