Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A vállalat vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, hogy karcsúsítják az élelmiszermárka-portfóliót, de konkrét, eladósorba kerülő cégeket nem nevezett meg.
Számos, összesen mintegy egymilliárd eurós forgalmat bonyolító márkájától készül megválni a brit Unilever fogyasztásicikk-forgalmazó vállalat – számolt be hétfőn a holland Het Financieele Dagblad pénzügyi lap.
A lapnak adott interjúban Hein Schumacher vezérigazgató elmondta, hogy a konszern több, együttesen mintegy 1 milliárd eurós forgalmat bonyolító márkát szeretne eladni, azt azonban nem részletezte, hogy mely márkákról lenne szó.
Hozzátette, hogy a cég az élelmiszermárkák portfólióját szeretné leépíteni, és a későbbiekben elsősorban szószokra, fűszerekre, valamint az éttermek és professzionális konyhák számára készült termékekre kíván koncentrálni. „Nem kényszerértékesítést hajtunk végre. Mindig lesznek olyan márkák, amelyek nem illeszkednek tökéletesen a stratégiánkhoz, de továbbra is az Unilever részei maradnak” – mondta.
Schumacher, aki 2023 nyara óta áll a vállalat élén, átszervezéssel akarja elősegíteni az Unilever további növekedését. Bejelentette, hogy a vállalat harminc kulcsfontosságú márkára kíván összpontosítani, amelyek az eladások 70 százalékát adják. Elődje alatt a portfólió mintegy négyszáz márkára nőtt. Az Unilever korábban már bejelentette a jégkrém üzletágának eladását, amely olyan márkákat foglal magában, mint a „Langnese”, a „Magnum” és a „Ben & Jerry’s”.
(Nyitóképünk illusztráció, rajta jégkrémek készülnek az Unilever veszprémi hűtőházában.)
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ingatlanos cégeket kérdeztünk, a saját ügyfeleik között mit látnak, milyen kompromisszumokat kötnek azok, akiknek muszáj lakást venniük vagy bérelniük, de alig van miből?
A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég ígért.
A folyamat akár komoly következményekkel is járhat.