Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Lidl és az Aldi után az Auchan a harmadik hazai áruházlánc, ahol hozzájuthatunk az idei karácsonyi szezon legnépszerűbb édességéhez.
Az Aldi és a Lidl után egy harmadik hazai áruházlánc, az Auchan is beszállt az idei karácsonyi szezon slágerédességének, a pisztáciás dubaj csokinak a forgalmazásába – ezt az üzletlánc kedd délutáni sajtóközleményében jelentette be. Az Auchan-boltok polcain csütörtöktől lesz fellelhető a csoki, amelynek 100 grammos kiszereléséért akciósan 2499 forintot kell fizetni.
Az Auchan szeretne azoknak is a kedvében járni, akik házilag készítenék el a felkapott édességet: az áruházlánc online boltjában egy receptet is közzétettek, amelyből kiderül, hogyan varázsolhatunk közel-keleti finomságot kadayif tésztából, pisztáciakrémből, étcsokoládéból és tahiniből.
A két német diszkontlánc üzleteiben is csak a napokban kezdik el forgalmazni a közel-keleti ihletésű édességet, de például a Lidlben a cég mennyiségi korlátozást vezetett be rá: egy vásárló legfeljebb két dubaj csokit vehet. Pedig a Lidl az Auchanhoz hasonlóan 2499 forintért árulja majd a 100 grammos szeleteket, míg az Aldinál a kisebb, 90 grammos kiszerelés jóval olcsóbban, 1499 forintos áron érhető el.
Borítóképünk illusztráció.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A HVG kérdései és Gulyás Gergely válaszai a kormányinfón.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.