Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A legmagasabb bevétel, a legmagasabb profit, még úgy is, hogy az adó és a bérköltség is tízmilliárdokat vitt el.
Nemcsak magabiztosan őrzi piacvezető helyét, de a profitot nézve sem éri utol senki a hazai kereskedelmi láncok közül a Lidlt – derül ki a cég friss beszámolójából, amit a Pénzcentrum dolgozott fel.
Ez alapján a diszkontlánc árbevétele több mint 1323 milliárd forint volt a legutóbb lezárt pénzügyi évében, ez 14,4 százalékos növekedést jelent egy év alatt. A profit ugyanakkor kissé csökkent: 26,4 milliárd forint lett az előző év 26,8 milliárdjához képest, de ez nem csoda, hiszen a cég összesen 72 milliárd forintnyi adófizetési kötelezettséget teljesített, ami több mint 11 milliárddal magasabb, mint az előző évben.
A profit közel szinten tartása annak fényében is elismerésre méltó, hogy a cégnél 13,5 milliárd forinttal 67,8 milliárdra növekedett a bérköltség.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Az állami és a NER-vállalat szándéknyilatkozatot írtak alá az együttműködésről, aminek keretében „kihasználnák a szinergiákat”.