Szokatlan üzletet köthet az Auchan és a Lidl a francia piacon
A francia Auchan javítani akarja pénzügyi mutatóit anélkül, hogy még több embert bocsátana el. Ehhez találnia kell vevőt azokra az áruházaira, amelyeket egyébként bezárna.
A francia Auchan javítani akarja pénzügyi mutatóit anélkül, hogy még több embert bocsátana el. Ehhez találnia kell vevőt azokra az áruházaira, amelyeket egyébként bezárna.
A kiskereskedelmi cégeknél voltak a legnagyobb létszámcsökkenések – mutatta be a HR Portál.
Kihívás lehet egy fesztiválon egészségesen, fenntarthatóan és olcsón étkezni, pedig mindezek egyre fontosabb szempontokká válnak, főleg a közönség nagy részét kitevő Z generációs fiatalok körében. Cikkünkben tippeket adunk, hogyan együnk jól és környezettudatosan ezeken az eseményeken úgy, hogy közben a pénztárcánkat is megkíméljük.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni, továbbra is hatósági eszközökkel próbálja alacsonyabban tartani az árakat. De sikerült?
Késéssel indul az idei görögdinnyeszezon, mely során a szakértők nem számítanak komolyabb drágulásra. A legnagyobb boltláncok 250-350 forintos kilós árral akcióznak.
Az etikus értékek egyre fontosabbak a modern fogyasztók, különösen a fiatalabb vásárlók életében. Az etikus elvek alapján működő kereskedők és szolgáltatók előnyt élveznek versenytársaikkal szemben, hisz olyan értékek mentén tevékenykednek, amelyek nemcsak vonzóbbá, megbízhatóbbá teszik őket a piacon, de pozitív hatással vannak társadalmi megítélésükre és gazdasági eredményeikre, ami egyúttal biztosítja számukra a hosszú távú, stabil sikert.
A francia Carrefour, amely Kelet-Közép-Európában két országban van jelen, nem találja a helyét az olaszországi piacon. Így sajtóértesülések szerint elővették a harsonákat, hogy visszavonulót fújjanak.
Három héten át tartott a franciaországi Lidl kampánya, amely során a felhasználók a mesterséges intelligenciával generáltathattak olyan képeket, amelyeken hétköznapi tárgyak látszottak a cég színeiben.
Óriásit növekedett a német diszkontlánc, magasan a versenytársak fölött bővült a vállalat forgalma.
Ez a HVG májusi bevásárlókosara.
A háztartások pénzügyi mozgástere az utóbbi években jelentősen megváltozott. Az infláció, a költségek emelkedése és az általános gazdasági bizonytalanság miatt a családok egyre tudatosabban szervezik a mindennapi bevásárlásaikat. Az ár mellett azonban fontos szempont lett a minőség, az egészséges összetevők, a frissesség és a kényelem is. Ebben a megváltozott fogyasztói környezetben kiemelkedő szerepet töltenek be azok a kereskedelmi láncok, amelyek képesek egyensúlyt teremteni a kedvező árak és a magas színvonalú kínálat között.
A felvétel futótűzként terjed a közösségi médiában.
Pedig rájuk nem is vonatkozik a drogériai árrésstop.
A diétázók általában igazi mumusnak tartják a kenyeret, pedig nem feltétlenül kell lemondani róla, ha mértékkel fogyasztjuk, és persze az sem mindegy, melyiket választjuk. A kézműves pékségekben kicsit mélyebben a zsebünkbe nyúlva könnyebb jó minőséghez jutni, de mit találhatunk a nagyobb diszkontláncok polcain? Trenka Andrea Petra dietetikus a HVG-nek elmondta, mit keressünk, ha egészséges kenyeret szeretnénk hazavinni, és mi az, amit érdemes elkerülni.
A Velencei-tó és a Balaton melletti áruházakban csaknem 150 új munkahelyet hoznak létre.
Háromféle sonka és torma, valamint kétféle kalács: a BrandLab szerkesztői a Lidl húsvéti kínálatának egy részét próbálták ki. Ízek, élmények, tapasztalatok: lássuk, ki hogyan értékelt!
Mindenki megnyugodhat: természetesen továbbra is vehetnek húsvétinak nevezett csokinyulat azok, akiknek fontos, hogy milyen megnevezés van a blokkra írva.
A lakosság felé nincs mennyiségi korlátozás, van viszont polccímke a „Tartósan olcsó” termékekre.
A Lidl és a Tesco után a Spar is lépett.