Tizenkét óra alatt hárommillióan látták a Rammstein új klipjét
Amelyet az új lemezük egy politikailag nem épp korrekt dalához készítettek egy alpesi faluban, a végén csattanóval.
hvg.hu
Szerda este jelent meg, csütörtök délelőttre pedig már 3,6 millióan megnézték a Rammstein új, Dicke Titten című klipjét, a negyedik videót az új lemezről, a Zeit, a Zick Zackés az Angstután. (Az első klip, a Zeit nézettsége már elhagyta a 24 és félmilliót.)
Semmiképp sem lehet azzal vádolni a világ alighanem legnépszerűbb német együttesét, hogy a lemezük legkifinomultabb dalához rendeztek klipet, a Dicke Titten jelentése ugyanis „nagy mellek”, a szám pedig arról szól, hogy egy idősödő férfi szeretne magának párt találni, akinek nem kell okosnak, szépnek vagy gazdagnak lennie, csak legyenek nagyok a mellei. A klip végi csattanó ugyanakkor legalább hozzáad egy plusz réteget a dalhoz.
A Rammstein jelenleg épp stadionturnén van Európában, amelynek szinte minden állomása teltházas. Nemrég felmerült, hogy Budapesten is koncertet adnak jövőre, de a hírről kiderült, hogy csak egy kamu terjedt el a zenei sajtóban.
Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
A gyülekezés joga arról szól, hogy egy véleménycsoport megmutatja magát köztéren a köznek: „Itt vagyunk, ezt gondoljuk, ilyenek vagyunk, ezt akarjuk!” Aki ezt nem teheti meg, az az önkifejezés, a közéletben való részvétel alapvető jogától van megfosztva.