szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A ma kezdődő focivébé alatti tematikus sörözéshez ad segítséget a The Big Lead, amely röviden bemutatta mind a 32 részt vevő ország kedvenc sörmárkáját. Néhány név meglepetésnek számít a listán.

A focivébén részt vevő 32 ország legkedveltebb sörmárkáit mutatja be a The Big Lead, amely azokat a söröket válogatta össze, amelyekből az adott országban a legtöbbet adnak el. Jó néhány ismert és cseppet sem meglepő márka sorakozik a listán, például a mexikói Corona, a holland Heineken, a német Krombacher, illetve az amerikai Bud Light.

De meglepetések is bekerültek a válogatásba, például sokan a Stella Artois-t tartják a legnépszerűbb belga sörnek, miközben e lista szerint a külföldön kevésbé ismert Jupiler teszi ki a Belgiumban eladott sörök 40 százalékát. Az angoloknál a Carling szerepel, míg az ausztráloknál a szinte egész világon ismert Foster's helyett a Victoria Bitter kapott helyet. Olaszországból sem a Peronira, hanem inkább a Birra Morettire tippeltünk volna.

Bekerült ezen kívül a helyi szabályoknak megfelelően alkoholmentes iráni Behnoush, az algériai Tango, amelyet már felvásárolt a Heineken, az uruguay-i Pilsen és az ecuadori Pilsener is. A legtöbb sörről nem voltak jó véleménnyel a tesztelők, illetve a listát összeállítók, a legjobban talán a Bud Light-ot húzták le, amiről azt írták: "A Bud Light ... egy sör. Íz szempontjából ez a legjobb dolog, amit el lehet mondani róla. De olcsó!"

The Big Lead
The Big Lead
The Big Lead
the Big Lead
The Big Lead
The Big Lead
The Big Lead
the Big Lead
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!