Balogh Csaba

Balogh Csaba





Találomra költik a pénzüket a neten a magyar cégek, már amelyik egyáltalán hajlandó ilyesmire
 

Találomra költik a pénzüket a neten a magyar cégek, már amelyik egyáltalán hajlandó ilyesmire

A magyarországi kis- és középvállalatok közel fele végez valamilyen online csatornán marketingtevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költi a pénzét – derül ki a Digitális Versenyképességi Mutató (Digiméter) 2021 tavaszi méréséből, amely ezúttal célzottan a kkv-k marketingaktivitását vizsgálta. A friss adatok azt is megmutatják, hogy a módszeresség hiánya sokaknál hogyan "ég bele a rendszerbe": mivel az átgondolatlanul elindított kampányok kiértékelése sem professzionális módszerekkel történik, ez megnehezíti a következő etapok tudatos tervezését.









Mi jön az okostelefonok után?
 

Mi jön az okostelefonok után?

Lényegében mindenkinek van okostelefonja, aki megteheti, így a technológiai vállalatoknak hamarosan valami más eszközről kell elhitetniük a fogyasztókkal, hogy nélkülözhetetlen a mindennapjaikhoz. Most a szemüveg tűnik befutónak.