Új lemezén is a mainstreammel néz farkasszemet a zenekar, amely nem ebbe a világba való
Jobb a peremen billegni, mint a biztonságosnak tűnő sztrádán, állítja az amerikai Brian Jonestown Massacre Fire Doesn't Grow On Trees című albuma.
Jobb a peremen billegni, mint a biztonságosnak tűnő sztrádán, állítja az amerikai Brian Jonestown Massacre Fire Doesn't Grow On Trees című albuma.
A Coltrane Legacy formáció több annál, mint hogy a zenekar neve megegyezik az 1970-ben megjelent posztumusz Coltrane-album címével.
Javier Bardemnek kétféle arca van: a vérfagyasztó a Skyfallban és a Nem vénnek való vidékben, a mosolygósan félelemkeltős pedig A jó főnökben, amely a mérleggyártó Blanco család történetéről szól.
A wales-i világsztár legnagyobb gondja az lehet aktuális fellépésein, hogy melyik megaslágerét ne vigye színpadra.
A rock and roll királyának élettörténetét bemutató legújabb film, az Elvis nemcsak hangos és magával ragadóan, átélhetően idézi meg a rongy- és csípőrázás korát, hanem az ördög ügyvédjeként azt is állítja, hogy Elvis Presley-t a rajongók erőszakos szeretete ölte meg.
„És akiket táncolni láttak, azokat őrültnek tartották azok, akik nem hallották a zenét.” – Parks új albuma, az And Those Who Were Seen Dancing egy Nietzsche-idézettől kölcsönözte a címét.
Seres László Láger sztornó című regénye nem hétköznapi mű: keserű és szellemes, terápiás irodalom.
A fő teremtményének hosszú árnyékától megszabadulni képtelen amerikai író, Bret Easton Ellis most megjelent, Fehér című esszékötetében arra keresi a választ, Patrick Bateman, az Amerikai pszichó című horrorfilm főhőse feltalálná-e magát a kétezres évek világának buborékjaiban.
A Close to the Edge című nagylemez néhány nappal ezelőtt megkezdődött turnéjára szomorú árnyékot vet a dobos, Alan White május 26-i halála.
A történelmi hősök és egy Rejtő Jenő-hős között nincs nagy különbség, a valóság, amikor épp történik, kezdetleges. Cserna-Szabó András Attila törpéje című új regényében a legkisebb mesehősöknél is kisebb Zerkó mesél.
A fiatal dublini zenekar új albumát egyebek közt a magány és az elszakadás érzése inspirálta.
A képekkel és dialógusokkal teli album 120 órányi eredeti hanganyag leiratából született meg.
Az Ascher Tamás rendezte Apák és fiúk keserédes, eszünkbe juthat róla az itt és most, de nem hatja át az aktualizálás kényszere.
Haász János most megjelent Apám óriás lesz című novelláskötete nem kesereg a múlton, hanem tárgyilagos vele.
Régóta az orosz elnök és rendszere bírálói azok az írók, akiket egyebek közt pornográfiával és belső ürességgel vádol a putyini propaganda. Ezek a művészek Magyarországon is szinte teljes életművükkel vannak jelen.
Az Út a díjesőig egy filmforgatás vagy még inkább egy röhejes rivalizálás története, három sziporkázó színész: Antonio Banderas, Oscar Martínez és Penélope Cruz tálalásában.