szerző:
techline.hu

A versenyre az egész világról várnak jelentkezőket.

A versenyre az egész világról várnak jelentkezőket. A diákoknak 4-6 fős csapatokat kell alkotniuk és a rendelkezésükre bocsátott 200 dolláros AdWords-kuponok segítségével egy olyan, maximum 100 főt foglalkoztató céget és honlapját kell minél ismertebbé tenniük, amelyik nyitott az együttműködésre, és még nincs AdWords-kampánya. A stratégia kidolgozása után a diákoknak három hetük van a marketingkampány levezénylésére, majd az eredmények kiértékelésére. A kampány sikeres lebonyolítása mellett ugyanis két jelentést is le kell adniuk a csapatoknak: egyet, amely a követendő stratégiáról szól, még a kampány előtt, a másikat pedig, amely a folytatásra vonatkozó javaslatokat tartalmazza, annak lezárása után.

 A nevezés mindenki előtt nyitott, de különösen ajánlott a marketinges, reklámmenedzseri, e-kereskedelmi és médiatudományi képzésben részt vevő diákok számára, hiszen a verseny kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy életközeli munkatapasztalatokat szerezzenek, miközben a világ másik felén élő társaikkal mérhetik össze képességeiket és tudásukat.

A hirdetések bármilyen nyelvűek lehetnek, de a beadandó jelentés és a verseny segédanyagai kötelezően angol nyelvűek - így a részvétel erős angoltudást feltételez.

 A végső sorrendet mintegy harminc szempontot figyelembe véve alakítja ki az egyetemi tanárokból álló zsűri. A legfontosabb tényezők az oldalletöltések száma, az egy kattintásra jutó költség, az átkattintási arány, a kulcsszóválasztás, a szöveges hirdetés kreativitása, a költségvetés hatékony felhasználása, valamint az előzetes és az összefoglaló jelentések minősége.

 A verseny győztesei tanárukkal együtt egy utazást nyernek a Google Mountain View-i főhadiszállására, ahol többek között az AdWords-öt kifejlesztő csapattal is találkozhatnak. Az egyes területek (Amerika; Európa, Közel-Kelet és Afrika; Ázsia) legjobbjai pedig a regionális központokat látogathatják meg.

 Az oktatóknak legkésőbb február 1-ig kell a versenyre regisztrálniuk, de a diákok február 10 és május 24 között bármelyik három egymást követő héten lebonyolíthatják a kampányt. Az eredményhirdetés idén júliusban lesz.

A versenyre az egyetemi oktatók a következő honlapon regisztrálhatják diákjaikat: http://services.google.com/events/marketing_challenge_2007.

További információ: http://www.google.com/onlinechallenge/index.html

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Megdöbbentő számot közölt a Facebook: 2,19 milliárd kamu profilt töröltek 3 hónap alatt

Megdöbbentő számot közölt a Facebook: 2,19 milliárd kamu profilt töröltek 3 hónap alatt

Soron kívül kellett rendszámot szerezni a pápa Daciájára Romániában

Soron kívül kellett rendszámot szerezni a pápa Daciájára Romániában

Hűtőmágneseket osztogatott Lázár János, és még ki is posztolta

Hűtőmágneseket osztogatott Lázár János, és még ki is posztolta

Merkelt akarhatta Orbán az Európai Tanács élére

Merkelt akarhatta Orbán az Európai Tanács élére

Kocsis Györgyi: Tessék választani!

Kocsis Györgyi: Tessék választani!

Áder megszólalt: A horgászat a legtöbb embert vonzó szabadidős sport

Áder megszólalt: A horgászat a legtöbb embert vonzó szabadidős sport