Néhány nappal a halála előtt hagyta minden vagyonát a szomszédjára egy budapesti nő, a bíróság szerint nem történt csalás
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Egy kínai koncepció szerint az „örökmozgó vonat” nem állna meg az állomásokon, hanem mozgás közben csatlakoztatnák a kabinokat a szerelvényhez.
Időigényes és energiapazarló is megállnia a vonatoknak az állomásokon: egy harminc megállóból álló pályán közel három órát takaríthatna meg a szerelvény, ha menet közben vehetné fel utasait. A problémára egy kínai koncepció kínálhat megoldást: mozgás közben csatlakoztatnák a kabinokat a szerelvényhez.
Az utasoknak egy dokkoló egységbe kell beszállniuk az állomáson, mely az alá érkező szerelvényhez kapcsolódik. Innen lehet lejutni a vonat belsejébe. Ha az utasok elhagyták az összekötő kocsit, az a vonat végére csúszik és leválik a következő állomáson.
Leszálláshoz ezt a hátsó kabint vehetik igénybe az utasok, miközben a következő pályaudvaron újabb dokkoló kocsi csatlakozik a szerelvényhez, a felszállókkal. Bár a módszer kapkodósnak tűnhet, sokkal kényelmesebb megoldás lehet az utasok le – és felszállása szempontjából, mint az ötperces megállások, ami gondot okozhatnak a nehezen mozgó utasok számára.
Az ötlet egyelőre a terv formájában létezik, működését az alábbi videó mutatja be:
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Vasárnap este történt a tragédia.