szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Aki tárcsázott már szolgáltatót vagy bármilyen nagyobb céget, az jól ismeri a „Kérem, várjon a kezelő jelentkezésére…”...

Aki tárcsázott már szolgáltatót vagy bármilyen nagyobb céget, az jól ismeri a „Kérem, várjon a kezelő jelentkezésére…” mondatot, és a hozzávaló „plimpír” zenéket. Kevés idegesítőbb dolog van a világon, mint hosszú perceket várakozni, idétlen zenéket hallgatva… Szerencsére erre a problémára is van már netes megoldás: a Lucy!

 Igaz, főleg tengerentúli társaink élvezhetik a dolog előnyeit, az ELMŰ vagy a VOLÁN számát hiába is keresnénk az adatbázisban.

Az ötlet igen egyszerű. Ahelyett, hogy mi magunk hívnánk valamelyik szolgáltató (legtöbbször ingyenes) számát, csak adjuk meg a kívánt számot, és a weboldal feltárcsázza nekünk. Adjuk meg a saját számunkat is, ahol elérhetőek vagyunk. Lucy, azaz a szolgáltatás majd szépen felhív minket, ha „sorra kerültünk” a vonal végén. A legjobb az egészben, hogy mindez ingyenes. Kár, hogy egyelőre csak az USA és Kanada területén működik. Reméljük, valaki megcsinálja az európai verziót is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!