szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei SMS-ben és az interneten már évek óta bejelenthetik a mérőállást.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei SMS-ben és az interneten már évek óta bejelenthetik a mérőállást. Az új alkalmazással ezt a felületről közvetlenül is megtehetik, és más ügyintézéssel kapcsolatos funkciók is elérhetők az iPhone használóknak. Ha pedig elkerülhetetlen a személyes ügyintézés, akkor az ELMŰ-ÉMÁSZ alkalmazás térképpel segít megtalálni a legközelebbi ügyfélszolgálatot.

"Becsléseink szerint már elég sok iPhone felhasználó van ügyfeleink között ahhoz, hogy ezen a platformon is segítsünk az ügyintézésben és az energiatakarékosságban." - mondta el Smucz Katalin, az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport marketing- és termékfejlesztési vezetője. "Az alkalmazást nem csupán az ügyintézés egyik eszközének szánjuk (bár arra számítunk, hogy a legnépszerűbb funkció a mérőóra-állás bejelentése lesz), hanem az energiatudatosságot is szeretnénk ezzel ösztönözni."

Az online ügyintézésen és a személyes ügyintézéshez történő időpontfoglaláson túl, az ELMŰ-ÉMÁSZ iPhone alkalmazása az energiatakarékosságot is több funkcióval segíti . A standby kalkulátorban kiválaszthatóak a háztartásban azok az eszközök, amelyek nem kapcsolhatók ki, hanem ehelyett készenléti üzemmódba kerülnek használaton kívül és így áramot fogyasztanak. Az alkalmazás nem csak az áramfogyasztásukat mutatja meg, de azt is, hogy ez az áramfogyasztás éves szinten mennyi költséget jelent.

A kilowattóra-kalkulátorral meg lehet becsülni, hogy a háztartás pillanatnyi áramfogyasztása éves szintre vetítve milyen villamos energia számlát eredményez. Az alkalmazásban egy kvíz is segít végiggondolni, hogyan csökkenthetjük tovább otthonunk energiafelhasználását, például a hűtőszekrény megfelelő beállításával.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport több mint 5 éve működteti az Energiapersely programot, amelynek célja, hogy az elektromos áram fogyasztói minél több olyan gyakorlati fogást, technikát és technológiát ismerjenek meg, amivel az áramfogyasztás csökkenthető.

A program működése során az Energia Pont néven futó energiahatékonysági tanácsadó szolgálat munkatársai összegyűjtötték, hogy melyek azok a leggyakoribb kérdések az energiatakarékossággal kapcsolatban, amelyeket az érdeklődő áramfogyasztók feltesznek. Ezek a tapasztalatok is segítették az ELMŰ-ÉMÁSZ első okostelefon alkalmazásának kifejlesztését.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!