szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az amerikaiak 53,5 milliárd percet töltöttek a világ legnagyobb közösségi oldalán májusban a Nielsen tanulmánya szerint.

Az amerikaiak több időt töltenek a Facebookon, mint bármilyen más weboldalon – derül ki a State of the Media című Nielsen-riportból.

A Yahoo 17,2 milliárd percével májusban a második, a Google a harmadik 12,5 milliárd perccel.

Nielsen

Amerikában az összes internetezéssel töltött idő egynegyedét közösségi oldalakra és blogokra szánják az emberek az  összeállítás szerint.

A közösségi média kategóriára szűkítve a Facebookot a Google Blogger platformja követi 723 millió perccel, a harmadik helyen pedig a Tumblr végzett 623 millió perccel – megelőzve a Twittert és a LinkedInt is.

A közösségi oldalakon a 18 és 34 közötti nők a legaktívabbak, a férfiak változatlanul a LinkedInt látogatják leginkább. A nők több videót néznek és több blogot olvasnak, mint a férfiak, ám utóbbiak 9 perccel több időt töltenek a videók nézegetésével.

A közösségi oldalak látogatóinak mintegy negyven százaléka a mobiltelefonját használja, és hetven százalék vásárol online.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

Elirigyelte a Google+ köröket a Facebook

Automatikusan kategorizálja a Facebook az ismerősöket: a munkatársakat, iskolatársakat és az 50 mérföldes körzetben lakókat csoportosítja a közösségi oldal.

hvg.hu Hálózat

Megduplázta bevételét a Facebook

2011 első félévében 1,6 milliárd dollárra nőtt a világ legnagyobb közösségi oldalának bevétele, nettó nyeresége pedig mintegy 500 millió dollár lett.

hvg.hu Tech

Retro Twitter-, YouTube- és Facebook-plakátok

Hogyan néztek volna ki a legnagyobb online szolgáltatások hirdetései évtizedekkel ezelőtt? Erre keresett választ néhány grafikus, aki elkészítette a mai internetes cégek és szolgáltatások korabeli plakátjait.