Jobb mobilos alkalmazásokat ígér a Facebook

A Facebook első embere a tőzsédre menetel előtti roadshow keretében kétszáz befektető előtt ígérte meg, hogy mostantól a mobilon tartják a fókuszt.

  • hvg.hu hvg.hu
Jobb mobilos alkalmazásokat ígér a Facebook

Kevés rizikófaktort lehet említeni egy 900+ milliós aktív felhasználói bázisú, gyors mértékben növekvő közösségi oldalnál, de ahogy korábbi írásunkban felhívtuk rá a figyelmet, van pár dolog, ami a középtávú jövedelmezőséget érinti. Az egyik legfontosabb a mobilos felület, melyből, hiába használják egyre többen - a felhasználók több mint felénél ez az elsődleges platform -, jelenleg semmilyen bevételre nem tesz szert a Facebook.

A közösségi oldal idei legfontosabb céljairól beszélve Mark Zuckerberg befektetők előtt azt mondta: az idei legfontosabb dolog az, hogy fejlesszék a közösségi hálózat - egyébként sokat kritizált - mobilos alkalmazásait. A Reuters beszámolója szerint a Facebook-vezér úgy fogalmazott: a cég “éppen csak elindította” mobil appjait, a komolyabb fejlődés majd ezután következik.

A fejlesztés egyik része a reklámok elhelyezése lesz. A hirdetéseket az ígéretek szerint igyekeznek majd releváns szinten tartani, azaz a tevékenységünk és ismeretségi körünk tevékenysége alapján számunkra várhatóan fontos reklámokat láthatunk majd mobilon. A mobilos felületeken elhelyezett hirdetések formailag is illeszkednek majd a kisebb képernyőkhöz.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.