Ahogy a Business Insider által készített grafikonon látszik, jól sikerült a Facebooknak mobilos szempontból a tavasz. Míg a Google és a Yahoo! mobilos felületein eltöltött idő némileg csökkent a márciustól májusig tartó időszakban, addig a Facebooknál jelentősen emelkedett a mutató. (A comScore adatai szerint nőtt egyébként az amerikaiak teljes facebookozásra fordított ideje is, ami 5.1 százalékos havi emelkedés után havi 400.2 percnél tart.)
Befektetői szempontból továbbra is kérdés, hogy a Facebook hogyan tud majd pénzt termelni az egyre nagyobb számban egyre több időt mobilról facebookozó felhasználók kattintásaiból. A jelek egyelőre bíztatók: nem sokkal azután, hogy az oldal
június elején végre elkezdte mobilos felületén is a hirdetések megjelenítését kiderült, hogy
a mobilos átkattintási arány 0.79 százalékos, ami sokkal erősebb a hagyományos ("asztali") Facebook-felületen mért átlagosan 0.327 százalékkal.