szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az amerikai felhasználók körében végzett felmérés szerint mindössze két hónap alatt napi egy perccel emelkedett a Facebook mobilos felületein eltöltött idő.

Ahogy a Business Insider által készített grafikonon látszik, jól sikerült a Facebooknak mobilos szempontból a tavasz. Míg a Google és a Yahoo! mobilos felületein eltöltött idő némileg csökkent a márciustól májusig tartó időszakban, addig a Facebooknál jelentősen emelkedett a mutató. (A comScore adatai szerint nőtt egyébként az amerikaiak teljes facebookozásra fordított ideje is, ami 5.1 százalékos havi emelkedés után havi 400.2 percnél tart.)
Business Insider
Befektetői szempontból továbbra is kérdés, hogy a Facebook hogyan tud majd pénzt termelni az egyre nagyobb számban egyre több időt mobilról facebookozó felhasználók kattintásaiból. A jelek egyelőre bíztatók: nem sokkal azután, hogy az oldal június elején végre elkezdte mobilos felületén is a hirdetések megjelenítését kiderült, hogy a mobilos átkattintási arány 0.79 százalékos, ami sokkal erősebb a hagyományos ("asztali") Facebook-felületen mért átlagosan 0.327 százalékkal.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!