Becsekkolás után közvetlenül feltűnő, az adott helyhez kapcsolódó hirdetéseket kezdett el mutatni a Foursquare. Az AdAge beszámolója szerint az egyik első kampányt a Captain Morgan forgalmazója indította: aki becsekkol az italcég által jóváhagyott, termékeit fogalmazó sörözőkbe, a check-in után rögtön hirdetést lát, melyben Captain Morgan rum, illetve azzal kevert italok fogyasztására bizatják.
Ennél egy fokkal zavaróbb lehet a Toys R Us játékcég hirdetése, ami a "családbarát helyszínek", például parkokba és játszóterekre becsekkolóknak jelenik meg.Reklámokat mutat becsekkolás után a Foursquare
Beindultak a hirdetések a Foursquare-en, a felhasználók aktuális helyszínüknek megfelelő reklámokat látnak.

„Már a levelibékára is leszavaznának az emberek, ha az kellene a Fidesz leváltásához” – ilyen volt Magyar Péter országjárásának első napja
Rekordméretűre duzzasztaná Brüsszel az uniós költségvetést, de jogállamiság nélkül nem adna EU-pénzt – bemutatták a hétéves tervet
Példátlan döntésre készülhet Trump: elmozdítaná a Fed elnökét
Zelenszkij személyes felügyelete alatt vizsgálják ki az ukránok Sebestyén József halálának körülményeit
Önazonossági törvény: megvan az első település, amely rendeletet hozott
Videón a hatalmas tűz, lángba borult a Tomorrowland fesztivál nagyszínpada
Karácsony Gergely: Nemsokára Anonymus Antal is jelentkezik majd egy összevágott hangfelvétellel
Végleg hazarendelték a budapesti lengyel nagykövetet
Pottyondy Edina: Hszi Csin-ping börtönbe veti az oligarcháit, Putyin kihajítja őket egy ablakon, Magyarországon meg elkezdték fapadosra kényszeríteni őket
Papp Réka Kinga: Orbán mérhetetlenül gyáva
Exkluzív Reuters-jelentés: Putyint nem érdekli Trump, újabb részeket akar kihasítani Ukrajnából
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.