szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hiába drágább az 5s, a felhasználók továbbra is a csúcsmodellre esküsznek – derül ki a Consumer Intelligence Research Partners adataiból.

Az idén szeptemberi iPhone-eladások zömét már az új modellek tették ki. A Consumer Intelligence Research Partners piackutató szerint az eladott iPhone-ok közül mindössze csak 9 százalékot tett ki a még forgalomban tartott iPhone 4S. Az olcsóbb idei modell, az 5c kicsit egyharmad alatt, 27 százalékot teljesített, míg az összes (amerikai) eladás 64 százalékát az új csúcsmodell, az iPhone 5s jelentette. Az iPhone 5c és 5s október 25-én jelennek meg Magyarországon.

Consumer Intelligence Research Partners
Ha ez érdekes volt, lájkolja és figyelje a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!