Az Akamai adatai szerint hiába vezeti az okostelefonos eladásokat elsöprő többséggel az összesített androidos mezőny, a mobil webes böngészés tekintetében még mindig a piac felét viszi az Apple. Érdekesség, hogy az iPhone-okon futó mobilos Safari az idei első negyedévről másodikra való forduláskor gyengült egy nagyot – illetve nem is ez az érdekesség, hanem az, hogy nem az androidos beépített böngésző veszi el az Apple elől a terepet.

A BI Intelligence grafikonjából látszik, hogy az összes többi böngésző appot jelentő "others" vonal ugrott meg hirtelen. Mivel ez a Windows Phone platform Explorerje és a BlackBerryken futó böngésző mellett az iOS-en és Androidon is elérhető Google Chrome-ot is magába foglalja, még akár az is előfordulhat, hogy az Apple készülékeinek mobilnetes forgalmazásban mérhető részesedése nem csökkent, csupán sok iPhone-használó tartja jobbnak telefonja beépített böngészőjénél a Google megoldását.