A Greenwill nevű budapesti központú nemzetközi nonprofit szervezet által megálmodott zöld kezdeményezés a világszerte több száz millió mobilózó által napi szinten használt, közismert TripAdvisor logikáján alapszik. Az egyelőre fejlesztési fázis előtt álló alkalmazással a felhasználók egy mozdulattal értékelhetnek majd több szempont mentén cégeket aszerint, hogy azok mennyire környezettudatosak.

A közösségi média erejét kihasználó GreenAdvisor segítségével a fejlesztők reményei szerint a felhasználók egy transzparenciát biztosító eszközt kapnak a kezükbe, mellyel elősegíthetik, hogy a vállalati szféra környezettudatosabban működjön. Az értékelt cégek pedig kénytelenek lesznek nagy nyilvánosság előtt reagálni a véleményekre, illetve remélhetőleg fokozni környezettudatosságukat. Az alkalmazás teljesen ingyenes lesz, a felhasználók pedig megoszthatják értékeléseiket kedvenc közösségi média profiljaikon keresztül.
Az app fejlesztéséhez szükséges forrás összegyűjtésére a Kickstarteren indult közösségi finanszírozási kampány.