szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az AOL vezérigazgatója is megerősítette, hogy egy több millió dolláros bevásárlás után összeolvadnak egy másik vállalattal.

Már hat évvel ezelőtt felmerült a Yahoo és az AOL egyesülésének gondolata, azonban az összeolvadás csak most tűnik valóban reálisnak.

Az már jól ismert, hogy az amerikai mobiltelefon-óriás, a Verizon konszern felvásárolta a Yahoot, az internet egyik úttörő vállalatát, csak épp a korábban kialkudott vételárnál (4,8 milliárd dollár) 350 millió dollárral olcsóbban a Yahoot érintő többszörös adatlopás miatt.

A legfrissebb hírek szerint, amelyeket egyébként az AOL vezérigazgatója, Tim Armstrong is megerősített a Twitteren, az akvizíció lezárása után a Yahoo és az AOL egyesül, és az új cég neve Oath lesz (a szó esküt, fogadalmat jelent). A Twitteren egyébként már az új céglogó is látható.

Twitter/Tim Armstrong

Az elkövetkező hetekben erős marketingkampány indul az egyesüléssel és a névváltoztatással kapcsolatban.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!